10 maj 2010

vilket flyt

klockan är inte ens nio och lilla J sover redan (ja, det är bra för att vara oss) och inget bråk för att få honom att somna heller. han försökte dessutom bara ställa sig upp en halv gång. hoppas nu att han sover bra hela natten! knepet? tja... att ta det riktigt lugnt under nattningen, och be en bön att läggningen ska gå bra :) särskilt nu när jag nattar själv.

förövrigt har jag varit i kontakt med dhl idag, och mitt paket kommer imorgon! det skulle nog redan kunnat vara här, om det inte vore för att dom inte hade vår kod till porten och vi inte har någon fungerande porttelefon. snacka om snabb leverans! en vecka, från andra sidan atlanten. inte dålig service. återstår att se om skorna lever upp till förväntningarna också.

nu måste jag renbädda innan jag också går och lägger mig om en stund. bäst att passa på!

2 kommentarer:

  1. Hello!
    Have you recieved your new Converse from America? Please show us a picture with the shoes and with your happy face :)
    Regards, Katrin; who is writing in english just because of the good sevice from America (and because she is trying to have some fun, this boring day at work...)

    bla bla bla...

    SvaraRadera
  2. hähä! vad bra du är på engelska katrin! :)
    japp, som synes så fick jag skorna idag, men någon bild på mitt happy-face vet jag inte riktigt om du kan få... :P

    SvaraRadera