28 maj 2010

frisyr 2007

ibland får jag lust att göra något skoj med håret. men jag förmodar att jag kommer ångra det efteråt, eftersom jag eftersträvar långt hår som inte kräver en massa fix och därmed en massa tid. som det är nu ser inte håret ut som en katastrof ifall jag inte skulle ha tid att fixa något med det någon morgon. och det är bra, tycker jag. men en cool frisyr är ju roligt.



som frisyren ovan till exempel. så hade jag det våren 2007, för tre år sen alltså. kort på ena sidan och uppklippt. men en liten lugg då, skulle det skada? mjo... då måste jag ju platta den, och då kommer inte allt håret med om jag skulle slänga upp håret i en knut. men ändå, en frisyr är ju roligt :) men nej, jag ska ha långt. punkt. slut.

men oh, jag blir sugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar