23 maj 2010

inte pigg

vad är det frågan om egentligen? denna dagen har jag verkligen varit seg! jag har varit så trött, så trött. sov nästan två timmar på förmiddagen och när jag vaknade förmådde jag knappt resa mig från soffan. en dusch piggade upp en smula, och en kaffekopp senare var jag någorlunda mänsklig. men jag har inte gått på högvarv idag precis, snarare tvärtom. kan det vara det varma vädret som gör det? järnbrist? vätskebrist? sömnbrist? godisbrist? nej, inte godisbrist kanske...

för övrigt har vi haft en fin helg. igår var det strålande sol i göteborg och vi var på babysimmet igen, medans vissa sprang göteborgsvarvet. på kvällen var det grillfestavslutning med ungdomsgruppen. mycket trevligt! idag har vi varit i kyrkan och nu på kvällen åkte vi bort till stensjön och åt middag nära vattnet. sen åkte vi till ica maxi och handlade. nu har lillgossen just somnat, och vi borde väl strax göra detsamma.

denna dagen har jag varit som våtservettspåsen till vänster.
johan hade vissa svårigheter att få upp den sega påsen när vi var i thailand för 3 år sen.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad dumt att du inte varit pigg... Hoppas du är bättre nu!

    Jag ville kolla lite med dig om den 5e juni. Finns det ev möjlighet att jag får hyra in mig hos er? De andra, de 4 grabbarna, ska sova på hotell, men ska ju ut och svira på kvällen och natten(?) så jag tänkte att det är ju inte så kul att ta sig til hotellet helt själv en lördagkväll och sen vara där själv. Men det är ju bara om det går för er ju.
    Nu ska jag jobba vidare :)
    Kramkram

    SvaraRadera
  2. ABSELUT! du är så välkommen! :) vilken/vilka dagar och nätter blir det?
    kramkram!

    SvaraRadera
  3. Aaa så bra! Vi kommer upp på lördagen 5e juni, ganska tidigt hoppas jag så att vi hinner göra stan och kanske åka till Kungsbacka? :) dit tänkte jag åka en sväng iaf. Sen åker vi hem igen på söndagen när slarvarna har vaknat och ätit frukost, så vid lunch någon gång kankse, om de inte vill stanna kvar en stund de med :)
    Åå ska bli såå rolgit!! :D
    KRAM!

    SvaraRadera