25 maj 2010

snart fjorton dagar sedan

imorgon är det två veckor sedan vi åkte till norrland. den morgonen hade dom bestämt sig för att helt plötsligt stänga av vattnet, så vi hade bara hett vatten i kranarna. vi kunde inte duscha, dricka vatten eller vattna blommorna. vattnet till lilla Js gröt fick vi koka upp och sedan låta svalna av innan vi kunde använda det.

la över bilder från stora Js mobil till datorn nu ikväll. det var längesen jag la upp ett kollage, så det var dags nu tyckte jag :)




1 kommentar:

  1. Tack Rachel! Jag håller på för fullt här hemma att sy och greja inför en mors dag happening som ska vara på lördag och jag har blivit tillfrågad omjag vill visa upp lite av mina prylar då, samt att ge bort någon i en av lottdragningarna.

    Kan du inte lägga upp lite bilder på det du spysslat med idag, tycker det är så roligt att se sånt, och man blir själv så inspirerad. Sorry att allt drar ut på tiden med vårt pysselbyte men jag antar att överenskommelsen ligger kvar tills det är dags och tills jag har ordnat en bytesgåva.

    SvaraRadera