8 maj 2010

gröna fingrar

jag som inte har de grönaste fingrarna i världshistorien ska idag ut på gården här och fixa. det är "städdag" här med grannarna. kanske blir det att rota runt i något land, annars kan jag inte riktigt se vad som är i behov att göras. tycker det är fint där ute i övrigt.

lilla Js mormor och morfar är och hälsar på i helgen. dom ska ta hand om lillgossen en stund när jag är ute och jobbar, och stora J är på öppet hus och jobbar. förmodar att vi missar babysimmet idag... lite trist, för lilla J tycker ju att det är så roligt.

mina converse är tydligen skickade nu, fick jag ett mail om. roligt nog kan man följa paketet och se vars det är nånstans. tydligen är det i tyskland (eller var?) undrar hur länge det tar innan det är framme.

3 kommentarer:

  1. Det var så roligt att ha lillgossen. Han är en levnadsglad liten människa.

    SvaraRadera
  2. Hej Rachel!
    Hur står det till i Götet? lika kallt och blåsigt som här?
    Vilken version har du av bildprogrammet? jag laddade nog ner 3.0, men har sett att det finns både 3.5 och 3.6...
    I helgen ska jag plantera jordgubbar och rabarber, så nu får sjutton vårvärmen komma! Ska bli gött med långledigt, torsdag-söndag :)
    Må så gott!
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. häj katarinen!
    här har det varit riktigt kallt i helgen! idag har jag inte hunnit vara ute, så jag vet inte :) jag tror jag har 3.0, men jag är inte säker. borde kanske uppdatera mig ifall det finns nyare!
    trevligt med jordgubbar och rabarber. då får du bjuda på rabarberpaj i sommar, det tycker jag om! :)
    KRAM!

    SvaraRadera