4 maj 2010

fräscha toppar

jag fick faktiskt tummen ur och ringde frisören. fick en tid kl. 17 idag, så de senaste timmarna har jag befunnit mig inne i stada. där strosade jag runt en stund innan frisörbesöket, och en stund efteråt. ca 20 minuter tog klippningen och jag blev 250 kr fattigare. bra timpeng där. 3 plagg från HM följde med hem i alla fall, 2 till lilla J och ett till mig.

gick in på en skoaffär och frågade om de helvita conversen. har letat och letat efter dom men dom är slut överallt i min storlek. och dom har även slutat tillverkas. men butiken skulle tydligen få en leverans till om några veckor. då hänger jag på låset! hähä. jo, för jag har slutligen bestämt mig vilken variant jag vill ha. tror jag.

en återkommande påminnelse om att luktsinnet fungerar ser ni här nedan. blöjhinken. den luktar bedrövelse! vad göra? har provat med kaffe och ättika, men stanken har verkligen satt sig i plasten. finns det nya hinkar att köpa och sätta i? vi skulle förstås haft en soppåse i redan från början...



1 kommentar: