11 maj 2010

julaftonsdagen

tack för kommentarerna dom senaste dagarna! :) alltid lika roligt att få respons.

idag har det varit som julafton här hemma. jag har spanat i fönsterna som ett barn efter dhl-tomten. hähä. tillslut kom han, och jag fick mitt paket som var till stor belåtenhet!

jag och lilla J blev skjutsade av stora J till babyrytmiken på eftermiddagen. det var trevligt där, och på vägen hem gick vi inom lindex och hemköp. trodde att lilla J ville äta sen vid halv fyra, men det ville han inte alls. han ville hellre sova, så det har han gjort nu i en timme ungefär. jag har hunnit mycket under den timmen. blogga, kissa (!), laga mat och äta mat, plocka upp diskmaskinen och hänga tvätt. nu har jag världens magknip! får ge honom maten när han vaknar istället.

annars så vet jag inte riktigt vad jag ska förtälja. jag slutar väl så.




2 kommentarer: