5 maj 2010

en karusell

ojoj, många vändor hit och dit har det blivit. jag har kollat blocket. jag har kollat tradera. jag har kollat ebay. jag har efterlyst. jag har kollat svenska webshopar. jag har kollat vanliga butiker. jag har ringt butiker. jag har kollat utländska webshopar. jag har chattat på engelska med en tjej på en amerikansk webshop. jag har ringt vår bankkvinna. jag har ringt min man. jag har använt lexins lexikon. jag har provat mitt kort. jag har provat ett annat kort. och TILLSLUT har jag nu fått tag på det jag letat efter, nu är en order lagd. vad pratar hon om?

dessa, förstås... :)

bild lånad från http://www.karmaloop.com/
köpta från samma ställe.


The Chuck Taylor Hi in White Monochrome Women's Sneakers By Converse, närmare bestämt. i skinn. 100kr dyrare än dom i tyg i sverige. efter allt detta letande, ska jag nu använda dessa tills jag blir pensionär. minst! hähä, skoja bara. nu får vi hoppas att dom hittar hit också. pjuh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar