15 maj 2010

två flygturer bort

det har gått ett tag sen jag skrev här. vi befinner oss vid en annan kust, mycket mer norrut än hemma. vi är och hälsar på svärföräldrarna i norrland. vi flög hit i onsdags, men jag har inte kunnat skriva något om det eftersom det var en överraskning för svärfar :) han jobbar på flyget och det var han som tog emot vårt flygplan. det gick bra att flyga med lilla J, för övrigt :)

idag blir det 50-års fest för honom. vi var i lokalen igår och förberedde - dukade, dekorerade och ställde i ordning. det blev fint!

nä, det är fullt upp här så jag får avsluta. ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Hej där uppe! Vad roligt för er och för Johans familj att ni är i Norrland! Det är väl där uppe solen har varit med? Idag har vi lånat den, hoppas att den trivs här i söder så att den stannar :)

    Jag kanske, kanske, kanske, kanske ska till Göteborg den 5e juni. Johan och några kompisar ska dit på en konsert och då var jag snabb och erbjöd mig att köra om det behövs och om du var hemma :) en vild chansning, men du kan väl kika i almenackan och höra av dig? :) sover antagligen på hotell så det är bara ditt/ert goda sällskap jag behöver i så fall. men som sagt så är det bara kanske, kanske, kanske...

    KRAM!

    SvaraRadera