25 maj 2010

inlägg nummer etthundra

detta blir mitt hundrade inlägg på den här bloggen. jag har snart haft den i tre månader.

vi har just sovit ett par timmar här nu på förmiddagen. det är molnigt idag, och regnade på morgonen, men vi ska nog ut en stund snart ändå. fast nu regnar det igen... tur vi passade på att vara ute så mycket igår när det var fint väder. har fått lite färg på kroppen dessutom.

på söndag är det min första morsdag som mamma :) åker till småland över helgen och firar den där. hoppas det blir fint väder. förra året var det helt ljuvligt! jag var gravid och vi tog med mormor och mamma till ett lummigt ställe vid en sjö jämte en kohage och hade mat och fika med oss. det var grönt och härligt och soligt och varmt.

jag har en beställning på ett halsband som ska göras. vår skrivare har dock tagit semester på obestämd tid, så jag får väl försöka fixa det för hand istället. det kanske blir bra det också. igår var det en här och hämtade en annan beställning. en studentpresent.


lilla J och jag idag.

1 kommentar:

  1. sååå söööta nyllen lilla tungan som sticker ut skulle molmo pussa syns att det varit sol i g-borg du blivit brun om nosen välkomna hem till morsdag vi längtar

    SvaraRadera