3 maj 2010

det blommar för fullt

har varit ganska glest med uppdateringar här de senaste dagarna, jag vet. ibland orkar jag inte och har inte ro att skriva om det vi gör och inte gör bara... vad ska jag annars skriva om?

hur som helst. våren är i full gång och utanför våra fönster blommar det för fullt. vackra, rosa blommor. plockade in några små kvistar från en avsågad gren igår. bilden i månadstavlan i köket är också bytt, och lägenheten storstädad. känns bra om ni frågar mig.

har haft långtradargäster här ikväll. bjöd på lasagne, och lilla J tyckte det var ganska spännande med den roliga farbrorn.

får se om vi orkar pallra oss iväg till babyrytmiken imorgon. lilla J kommer förmodligen inte sitta stilla i ringen, misstänker jag. eller så gör han det för att det är så spännande att titta på, vad vet jag.




1 kommentar:

  1. Åh vad fint du har gjort! Kram till er alla tre.

    SvaraRadera