26 maj 2010

dagens i-landsproblem

jag har gått och blivit med ny mobil idag. en nokia 6700 slide. och åh, vad jobbigt det är! har haft sony ericsson tidigare och är så van vid den att jag hade kunnat skriva sms i sömnen (nästan). men nu har jag alltså en helt annan telefon med nya menyer etc etc som jag måste lära mig.

hade helst velat ha en ericsson igen, men den jag valde mellan var en äldre modell, med sämre kamera och dyrare. så det kändes ju dumt att välja den, när jag kunde få en nyare mobil med bättre kamera till ett bättre pris. så det fick bli en nokia. har haft det innan (och då ville jag absolut inte byta till ericsson ;) ) men den råkade jag sitta sönder i kalmar för två somrar sen. hähä. men ja, vi ska väl kunna samarbeta tids nog, hoppas jag...

detta var dagens i-landsproblem.

påminner lite om en iPod ihopfälld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar