31 oktober 2010

tre guldpengar

igår var vi på en av de stora loppisarna i stan vad öppningstid. det var lång kö in, kanske 80-100 meter. hähä! men det gick fort. vi fyndade en hel del små roliga grejer, bland annat den här lilla söta hyllan för 30 kronor. jag hade givetvis en tanke för denna lilla skapelse. nedan kan ni se reslutatet. jag tycker den blev söt! :) den hänger numera i vårt kök, och rymmer både nappar, mobilladdare, medicin och fröer i sina små lådor som jag la prickigt papper i botten på. tänk vilken skillnad det blir med lite färg och fantasi! och det behöver inte bli dyrt heller. love it!





3 kommentarer:

  1. fint! vi har också satt upp ett nytt sött litet skåp/hylla i köket. ungefär i samma prisklass som er, och med lite färg så blev den riktigt fin. dock var jag less på att måla just då, så det blev ju lite slarvigt gjort. men det hade man kanske inte tänkt på om jag inte hade sagt något..

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är på att renovera=) Jag önskar att jag hade tiden... Har en tripp trapp som jag ska fixa till min son, men det hinns ju aldrig med.

    Ang din kommentar, grattis till ert väntade barn!! Vad roligt, här går det undan minsann! =) Du kommer garanterat att klara av två barn, det gör man, men ibland är det fruktansvärt segt och bara jobbigt... Mår du bra eller är det jobbigt med grav? Vilkenvecka är du i nu?

    SvaraRadera