19 oktober 2010

julklappar

julklappar. det är något jag funderar på. i år ska det inte bli hysteriskt mycket av den varan, ty det kan faktiskt bli för mycket. lagom är bra. har kommit på nästan hälften iallafall, om man inte räknar med egna familjens. känns bra att vara ute i god tid. hur paketen ska se ut klurar jag också på, men jag tror att jag vet ungefär. julkorten har jag inte börjat med, men det får jag nog göra i november. har inte fått tag på allt material än heller.

men presenter får ju jag innan jul, jag fyller ju snart år :) önskar mig bla. ett par kängor, men de jag vill ha är slutsålda i butik... så jag får väl leta vidare. ska önska en tårta av mamma i alla fall. likadan som jag fick förra året. på fredag ska jag baka något som det var längesen jag gjorde. ingen tråkig grej, och den brukar vara uppskattad hos de flesta! :)



skål jag hittade på 2hand i halmstad i somras.

2 kommentarer:

  1. Jag har redan fått en julklapp :P fick vinterdäck och aluminiumfälgar till dem av Johan, och något mer än det kan jag inte komma på att jag behöver just nu. Julen har fått lite fel innebörd, allt handlar inte om mängden julklappar eller mängden mat...
    Kram på dig Rachel!

    SvaraRadera
  2. oj, inte dåligt! :) visst hade du köpt en ny bil? har inte fått se den ännu ju!
    ja, julen har sannerligen fått fel innebörd. den har blivit sönderstressad och jag tror fler och fler känner att julen och allt runt omkring till stor den är jobbig. så borde det inte vara!
    kramkram!

    SvaraRadera