28 oktober 2010

övning ger färdighet

idag har stora j och lilla j varit på "pappis". det är som öppna förskolan, fast bara för pappor (och barn, förstås. hähä) jag fick ett par timmar själv hemma. när dom kom hem hade jag börjat med lunchen.

lilla j har ätit både lunch och middag helt själv idag! med händerna förstås. men besticken kommer så småningom. en del hamnar på golvet, men jag tror ändå att det mesta åkte in i munnen. så duktigt så!

jag börjar nog ha lite mera hum om julkortens utseende nu tror jag. men jag behöver material. imorgon kanske?




3 kommentarer:

  1. jaaa de kan man verkligen säga sååå söööööta guldklimpar du har kram mamma

    SvaraRadera
  2. ursäkta men såg din kommentar i spiderchick, varför skulle kassörskan försöka lura till sig några kr? Man gör inget med flit, inte så man sitter "nej men hon ska jag ta några extra kr från"

    Tänk ibland ;)

    SvaraRadera
  3. jag sa att det bara var en tanke, jag sa inte att det är så. japp, jag tänker.

    SvaraRadera