19 oktober 2010

beslag

sitter och letar beslag till byrån jag målat, men det är svårt att hitta några som man gillar. vi var på special beslag-butiken för någon vecka sedan och där hittade jag en jättefin modell. problemet var dock att dom kostar 79 kronor styck om jag inte minns fel, och jag behöver fem stycken, så det skulle bli ganska dyrt för några beslag, tycker jag. två eller tre av dom gamla som satt på byrån när vi köpte den var sönder, så det är därför vi måste ha nya. annars kunde jag kanske ha nöjt mig med att spraymåla dom gamla svarta eller nåt. jakten fortsätter...

idag ska vi till bvc och kolla lilla Js öron. han har vaknat runt 1-2 flera nätter i rad nu och bara skrikit och skrikit otröstligt, ibland så länge som 1-1,5 timme. ringde dit igår och hon sa vi kunde komma in och titta om det var nåt med öronen, eftersom han varit förkyld nyss. ibland hjälper det att ge honom välling så att han somnar om, men ibland inte. frustrerande när man inte får sova ordentligt om nätterna. och jobbigt för lilla J om han har ont. att ha ont i öronen är verkligen jobbigt, och det kan göra ordentligt ont. vi får väl se vad dom säger idag, och hoppas på att det blir bättre på nätterna snart.




2 kommentarer:

  1. Ja, hoppas lillgubben får sova bättre om nätterna.

    SvaraRadera
  2. Vill se byrån!
    Vad är "Beslagaffären?" Jag letar ju också...
    Handtag - vart tusan ska jag hitta det?

    SvaraRadera