17 november 2010

fynd

ikväll kom familjen A för att fira min födelsedag i efterskott. fick en söt plåtburk med jättegoda hemmagjorda knäckebröd i, en rolig liten bok samt två superfina gamla caféstolar. ja, enligt mig är dom superfina. visar kanske en bild någon dag :) skåpet jag håller på med behöver målas i alla fall ett varv till, och sätta dit nya beslag. sedan köpte jag ett soffbord idag på loppisen för fem guldpengar. det måste jag också slipa och måla och greja med. eventuellt börjar jag imorgon. förhoppningsvis börjar jag imorgon. nu är jag slut för idag, liksom jag varit om kvällarna dom senaste dagarna.


ett av sommarens bästa loppisfynd - lampa för 20 kronor som jag slipat matt.

1 kommentar:

  1. vilken energi du har min lilla gullunge snygg lampa du fyndat.Blir spännande att se skåpet när det blir färdigt. Sen är det väl slut med skåp för fam Söderberg. Lyckatill!!

    SvaraRadera