21 november 2010

ett litet skåp

när jag köpte den lilla hyllan vi har i köket som jag bloggade om för ett litet tag sen, så hittade jag även detta lilla skåp för runt 20 kronor, om jag inte minns fel. nu har det i alla fall också fått sig en liten tillfixning. har målat det och bytt knoppar till porslinknoppar. just nu står det på mitt skrivbord, men det kan hända att det får flytta någon annanstans senare.


frågan är vad man ska ha i det..?

det känns litegranna som att jag håller på att bli sjuk. hoppas på att få slippa det. kanske vore det en idé att ta det lite lugnt i veckan som kommer. den gångna veckan har ju inte varit så lugn, precis.

2 kommentarer:

  1. Ja, ta det lugnt nu.

    SvaraRadera
  2. det är lite spännande att se hur den vita ikea-rachel blir mer och mer "sin egen" :)

    SvaraRadera