28 november 2010

första advent

vi har just fikat lite pepparkakor, och nu har jag pizzadegen på jäsning så jag hittade en liten lucka för uppdatering. ska bege oss ut i snölandskapet senare och försöka ta foton till årets julkort. efter det ska vi till kyrkan.

i fredags var stora J ledig och vi hade en rolig dag med vänner. åkte till kungsbacka först och mötte dom, stora J skulle skruva lite i bilen så jag och H och lilla G gick en vända på shoppingcentret. hittade lite julklappar till mamma och svärmor. det var samtidigt en jobbig dag för jag hade gruvligt ont i ryggen. natten till lördag gick det som tur var över. stora J och S åkte med de större barnen till badhuset på eftermiddagen. på kvällen kom gamla gft-gänget hit på glögg och julfika.

julpyntat har jag också hunnit göra, men det visar jag lite av senare :) nu måste jag fortsätta med pizzan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar