29 juni 2010

sommardagar

vi har haft trevliga sommardagar i småland i helgen. vädret har varit fint och vi har träffat vänner och släkt. nu är vi tillbaka hemma i vardagen igen. stora J fyller år imorgon och jag fixar inför det.

när jag vaknade imorse märkte jag något otroligt. jag hade sovit ostört från ca 22.30 till ca 06.30, dvs 8 timmar ostörd sömn! trots en bebis i samma rum och en man som kliver upp tidigt. vad har hänt? (bara för att jag skriver detta så blir det väl ingen återkommande upplevelse :p ) får se hur länge han sover nu på förmiddagen.



1 kommentar:

  1. Tack, vad roligt att höra att "jag skriver från hjärtat"... Eller hur man nu säger. Och ja, det är precis det jag gör.

    Hur fick du sova inatt?=) Det brukar bli bättre och bättre med de smås sömn iaf!!

    SvaraRadera