19 juni 2010

vackra blommor

igår var jag och lillgossen på ikea en sväng. vi köpte ett olivträd, några pioner och en murgröna till balkongen. olivträdet fick flytta in i vardagsrummet och pionbuketten står och pryder köksbordet så fint! pioner är väldigt vackra blommor, har jag märkt.

vi har mina föräldrar här, tills på måndag stannar pappa och mamma stannar längre eftersom hon fått semester redan. vi skulle egentligen på varbergs kurort i helgen, jag och stora J och hans chef med sambo. mamma och pappa skulle varit barnvakt. men det blev framflyttat till efter semestern. mamma och pappa kom ändå, och idag ska dom få ta hand om lilla J, och jag och stora J ska tydligen få ha en dag på liseberg! :) hoppas det inte är så mycket folk bara så man får stå och vänta en halvtimme-timme på varje karusell. sånt är inte roligt, när det ändå kostar endel att gå in + åkband. att stå och vänta bort tiden är ingen höjdare.

karlarna åkte nyss till bmw och vi är hemma och väntar på att lillgossen ska vakna så han kan äta och vi sedan bege oss. hoppas på en trevligt dag och helg!




1 kommentar:

  1. Ja, det var en trevlig helg. Det är så roligt att passa lillgossen.

    SvaraRadera