2 juni 2010

en härlig dag

solen har strålat hela dagen och vi har spenderat mycket tid utomhus. det har varit så härligt! på förmiddagen kom min faster och hennes barnbarn hit och hälsade på. lilla J fick en mjukishund, men tittade mest på sina nästkusiner och min faster. vi fikade, och sedan gick vi till lekparken och lekte loss en timme. eller ja, mest jag och kusinbarnen kanske :)

vi kastade boll, åkte linbana och lagade mat i sandlådan. "kiwi, avokaso och två skopor choklad". en mycket delikat blandning :) när vi kom hem lekte barnen lite mer inomhus, och sedan åkte dom igen runt två-tiden. det var ett roligt och uppskattat besök! efter det somnade lilla J och en stund senare kom min mor hem från jobbet.

på kvällen tog vi en promenad med vagnen, jag och mamma. jag älskar den här årstiden! ljuset, färgerna, livet i naturen och på gatorna. och så har jag fått färg på kroppen. det är inte dumt, med tanke på att det bara är början på juni. ja, försommaren/högsommaren är nog den bästa tiden på hela året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar