4 juni 2010

en grej svår att motstå

så var man hemma igen, efter ca 1 vecka i småland. det har varit en bra vecka, men det är också skönt att komma hem på ett sätt. halv 9 åkte vi imorse. lilla J var vaken en halvtimme, sen somnade han och sov nästan hela resterande vägen hem. var ute på innergården en stund hela familjen (det där med att ha ögon på sig stämde ;) ) sedan gick vi en liten promenad och gungade. det tyckte lilla J var roligt. när vi kom hem somnade han och jag och stora J åt lunch innan han skulle iväg och jobba. sen somnade jag också. nu sitter jag här och väntar hem honom.

jag och lilla J gick in till centrum tidigare ikväll för att handla lite inför helgen. gick en vända inom lindex också, och vad skådade mitt norra öga? sötaste bodyn på länge! tog en storlek större än vad han har, eftersom han har så mycket sommarkläder redan. han kan förmodligen ha den mot hösten då.

nu sover lillgossen sen en stund tillbaka. har börjat natta honom tidigare, och det verkar funka ganska bra hittills. nej, nu får J minsann komma hem, för jag är godissugen! (men försöker vänta tills han är hemma)...



1 kommentar:

  1. Det var roligt när ni var här, och det plagget passar nog lillgossen i.

    SvaraRadera