4 mars 2010

fulländad

vår älskade tuss. för ett halvår sen kom du till oss, och vände upp och ner på hela vår värld. nu kan vi aldrig mera vara utan dig! det skulle vara som att ta bort en bit ur våra hjärtan. du har satt eviga spår i vårt inre.

i nio månader låg du i min mage, växte och formades under mitt hjärta. dina mjuka, knubbiga händer, dina söta läppar, dina fina blå ögon, din lena mage och dina gulliga små tår på dom lika gulliga fötterna. allt är så fint på dig, du är fulländad! du formades till den fantastiska person du är, som gläder oss med dina glädjetjut och tandlösa leende.

jag ser fram emot att få följa dig och se din utveckling genom livet. jag älskar dig av hela mitt hjärta! puss från mamma.



1 kommentar:

  1. Ja, han har ett stort utrymme i våra hjärtan.

    SvaraRadera