2 mars 2010

min fina skatt

har just nattat lilla J och sitter nu här en stund innan det är dags att själv krypa till kojs. hoppas han sover lika bra denna natten som förra. det kan vara så olika det där.

vi ska till babyrytmiken imorgon med H och hennes lilla A. hoppas det blir trevligt. vi måste komma i tid denna gången. ger mig oftast iväg för sent hemifrån och tror att det inte tar så lång tid att gå dit som det gör. dessutom vet man ju inte riktigt hur vägarna är.

hittade inga passande stövlar idag. det finns ett par som jag skulle kunna tänka mig, men de verkar ha utgått ur de flestas sortiment... synd. provade den modellen en gång men då fanns inte min storlek, och det gör det inte heller på hemsidorna som fortfarande säljer dom. jag får leta vidare.






tog en fin bild på lilla J idag i köket. man kan se hans söta lilla skrattgrop på högerkinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar