10 mars 2010

sjuka igen

åh, vilken dag! fast åt andra hållet denna gången. har åkt på en brakförkylning. igen. hur trist som helst, jag tycker det är så tråkigt att vara sjuk! orkar ingenting och får ju ingenting gjort. lilla J är också snorig, och när man själv inte är pigg är det inte lika lätt att orka med hans gnäll heller. det är såna här gånger man verkligen önskar att man bodde närmre någon som kunde hjälpa en lite...

hade tänkt tvätta två maskiner idag, men det har jag inte orkat. och vi som skulle få besök i helgen. får väl se hur det blir med det. tråkigt om det nu inte skulle gå.

nu har lilla J just fått gröt och ligger här på golvet och sprallar och är glad iallafall, skönt det. har just sanerat både köket och honom efter matstunden. min lilla kulting! han är så skruttig :) att diskbänken ser ut som tredje världskriget orkar jag inte bry mig om just nu. faktiskt.


2 kommentarer:

  1. krya på dig lill mammi du blir snart pigg igen kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, hade jag varit närmare så skulle jag passa lille Jonah.

    SvaraRadera