15 mars 2010

en present

dålig uppdatering, men i helgen har det varit fullt upp! vi har haft en av mina kusiner på besök, det var väldigt trevligt! lördagen bestod av cafébesök i Haga, babysim, restaurangbesök, träffat gamla kompisar från Bibelskolan och varit på ungdomssamling innan kvällen avslutades i lugn och ro här hemma. vi bakade bröd på fredagskvällen för att ha till frukost i helgen. på söndagen gick vi till ankorna och gav dom det som blivit över :)

idag har jag sytt ett par innetofflor till min moster som fyller år imorgon. var tvungen att skynda mig så jag skulle hinna få iväg dom innan posten tömdes. och jag hann, som tur var! dom har en skinnsula så att hon inte ska nöta hål på det här paret lika lätt som med dom förra jag sydde. hoppas hon blir glad för dom.



1 kommentar:

  1. vilka fina skor du sytt. jag gissar hon kommer gapa av förtjusning du är så piffi acke. JÄTTEFINA de tar nog lite längre tid att slita upp dom

    SvaraRadera