16 september 2010

nytt dataskåp

nu är det nya dataskåpet på plats i vardagsrummet. vi gömmer datorn och diverse "kontorsgrejer" i ett skåp så att man kan stänga om det. jag och lillgossen åkte till ikea och köpte lite förvaringslådor och tidskriftssamlare att ha i skåpet, och nu ser det faktiskt riktigt bra ut därinne. ska bara fylla lådorna med något också. har ingen bild att visa dock. lina efterlyste bilder på vårt hem för ett tag sedan. kanske att man skulle kunna få till något sånt, men tja... det känns som att det är under mer eller mindre ständig förvandling eller så är det för tillfället för "rörigt" för att visa på bild. jag vet inte. jag får väl fundera på det :)

imorgon är stora J ledig, och det kunde nog inte komma mera lägligt. hoppas vi får en rolig och bra dag tillsammans.

sitter och lyssnar på ett band jag lyssnade mycket på för några år sedan. lustigt vad mycket känslor, minnen och tankar låtar kan framkalla när man hör dom igen efter en tid.

det är mycket som jag skulle kunna skriva mer, men jag väljer att sluta här. godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar