29 september 2010

dataskåpet före och efter

så där ja. idag la vi sista handen vid det nya dataskåpet. stora J skruvade fast beslagen som jag köpte i helgen. dom kommer från Grandmas, jag gillar modellen. och nu får ni ju samtidigt se var jag sitter och bloggar :)

insatserna som satt i från början har vi sparat och funderar på att eventuellt bygga små skåp av dom istället. man kan tex klä in dom i råspont eller pärlspont och sätta hjul på eller en bred sockel. men det får bli ett senare projekt i så fall. skulle passa ypperligt i ett arbetsrum gissar jag. hyllorna har även små etiketthållare i metall.



2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt Rachel! Blir impad av ditt tålamod, det krävs verkligen mycket arbete för att få det sådär fint. Jag gjorde om en kökssoffa en gång och det tog minsann tid det! :)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket :) detta tog också tid kan jag säga.

    SvaraRadera