28 september 2010

innan läggdags

skriver ett litet inlägg innan det är sags att studera insidan av ögonlocken några timmar. förhoppningsvis utan avbrott i studierna.

idag har vi hunnit med en hel del känns det som. stora J har bland annat monterat barnsadel på min cykel så han och lilla J var ute en liten runda för att testa och senare på eftermiddagen var även jag och lilla J ute och cyklade. man kommer så mycket längre med cykeln än med vagnen!

jag har även städat lite och rensat ut sommarkläder från klädkammaren samt städat och organiserat den lite. det behövdes! igår dammsög jag och lilla J, samt torkade golven. imorgon får nog toaletterna sig en omgång, hoppas jag. i helgen kommer mamma och pappa och då kan det hända att jag smyger fram med en dammtrasa eller två, ty jag vet att min mor inte kan hålla sig från en trasa om hon får syn på en. och det är man ju inte sen att utnyttja :D hähähä!

idag har vi haft ett fint men blåsigt höstväder. det är härligt med hösten när det är soligt och fint, och träden fortfarande har löv kvar, som börjar gulna allt mer. träden här utanför var fina i våras med rosa blommor, men de är fina nu också.

samma träd, olika årstider...



1 kommentar:

  1. Hej Rachel!

    Tack för dina senaste kommentarer på min blogg och tips!

    Som svar på din fråga så har jag köpt kuddarna på Hemtex faktiskt. Jag gillar dem själv och skulle gärna ha fler än bara tre =) Vet ej omjust denna färg finns kvar då de är från förra säsong men det är bara att kika efter.

    H det gott!

    SvaraRadera