21 december 2010

julpyssel

december månad har varit full av pyssel av olika slag, men det mesta har varit julrelaterat och en del också julklappar, så jag har inte kunnat visa så mycket av det här. men nu närmar sig julafton och några julklappar har redan delats ut, så då kan det gå an att visa någon.

påsarna nedan har jag dekorerat och satt på en kvist av järnek och en skiva torkad apelsin. jag gjorde också ett litet julkort och satte på. det som är i är både köpt och hemmagjort, men en grej av det kan jag inte visa än :)

levererades idag.


1 kommentar:

  1. du ääää såå duktig acke på att skapa stämmning över dina julklappar o paket blir inponerad varje gång ikväll har jag försökt härma dig lite men ack ack vilket resultat tur du inte har sett dom. Ha nu en riktig schön julledighet njut nu med dinakära släktingar i norr hälsa alla vi känner. såå ses vi snart det kommer bli tomt utan er men vi ses snart igen många kramar julskumpussar mamsen

    SvaraRadera