4 december 2010

ett större kök

idag när vi var på vår alltmer vanliga lördags-loppis-tur såg vi en fin, gammal kökssoffa för endast 400 kronor. men den får ju inte vi plats med...

om jag någon gång i framtiden får ett större kök, så skulle jag vilja ha en kökssoffa där. och en köksö! och ett gammalt slagbord från sisådär 1800-talet. och jag vet precis vilket kakel jag vill ha. och det får gärna vara ett gammalt trägolv där, och råspont eller pärlspont på väggarna.

nåja, jag trivs rätt så bra i mitt nuvarande kök också, så länge :)

tänkte jag skulle sätta mig vid symaskinen ett tag, om bara lillgossen ville somna. stora J är på julbord på ett slott (?) medans jag åt flingor med mjölk till kvällsmat :P bitter? jag? nejdå. öhum...

1 kommentar:

  1. gamla trägolv är fint. men ack så opraktiskt i ett kök. i alla fall i vårat, tyvärr.

    SvaraRadera