3 december 2010

en tallrikshylla

igår gjorde vi tallrikshyllan, jag och stora J. lilla J var också med på ett hörn och grejade på med sitt :) det tog väl en sisådär två-tvåochenhalv timma och vi använde oss av material vi hade hemma - ett par hyllplan och lister, samt guldiga krokar som jag sprayade svarta. och så vit färg på det. jomenvisst, jag är nöjd! roligt när man har gjort det själv också, tillsammans! (nu ser det ju i och för sig mest ut som att det är stora J som grejar, men jag kan försäkra er om att jag också var med och hjälpte till :)




tallrikshyllan pryder sin plats ovanför matbordet.

1 kommentar:

  1. sååååååå duktiga pojkar du har som hjälper till med dina projekt, den blev jättefin på plats. Snyggt med lite större hylla på den stora väggen bra jobbat man ser hur lill boni är med dröjer inte länge förrän han tar över hammare o skruvdragare kramar på er.

    SvaraRadera