21 december 2010

19 stycken julklappar till släkt och vänner




detta var vad släkt och vänner fick som julklapp i år. för två år sedan gjorde jag glögg (vet inte hur många flaskor det blev i slutändan...) och förra året gjorde jag några strutar med godis. i år blev det alltså lavendelsocker i en glasburk med en liten sked till.


detta gör jag som en liten extra-julklapp till några som vi även köper julklappar till, men även som en liten julklapp till folk som vi egentligen inte delar julklappar med. jag tycker det är roligt, men vi får väl se hur det blir framöver, för det ska ju finnas tid och ork till det också :) likadant med julkorten.


dessa gåvor blev i alla fall väldigt uppskattade, och det var ju roligt!

6 kommentarer:

  1. TACKAR TACKAR för denna fina julklapp den blev sååååå uppskattad av dina släktingar. då jag fick vara med härnere och dela ut dom .ALLA tycker du ska ska satsa på en webbutik du har ju såååå mycket ideer vilken kärlek till paket du har bara utsidanb kan man bara sitta o njuta av hur blir då innehållet i år att få avnjuta ? välkomna hem igen kram vi ses

    SvaraRadera
  2. Hej Rachel, vet inte hur man gör, kanske kan du läsa detta;) ?! Tusen tack f julkort och julklapp, du är för söt! Birgitta berättade f mig om din blogg, så superduktig du är, jättefina bilder o saker du gör, hur pysslig som helst... Kram/ Cecilia Bj

    SvaraRadera
  3. hej cecilia! vad roligt att höra från er :) tack så mycket! kram rachel.

    SvaraRadera
  4. Hej Rachel! Det är riktigt mysigt faktiskt att komma in och kolla på allt som händer i din vardag :) Vilken fantasi och vilka härliga idéer du har! Är riktigt fascinerad av så mycket du kan!! :) Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. åh, tack så mycket! :) vad gulligt av dig. kramkram!

    SvaraRadera
  6. Hej Rachel! Vilken trevlig present du gjorde i år! Är det tänkt att man ska äta även lavendeln? Det lät spännande! Har jag aldrig provat :)

    SvaraRadera