18 juli 2010

dop

idag har vi varit på dop. en liten, söt flicka. en så liten (normalstor egentligen) bebis har jag aldrig haft, ty när min pojk var så liten (eller stor?) bodde han fortfarande i magen. hähä. hade iallafall hjälpt till med att baka två tårtor till fikat efteråt. roligt att få hjälpa till, och roligt att folk frågar om hjälp. det är bra att våga fråga om hjälp! folk tycker nog oftast att det är roligt att kunna hjälpa till ändå?

ska strax bege oss iväg för att hämta vårt hem för kommande vecka. en husvagn. stora J skulle bara skjutsa min bror till tåget först. men nu har han kommit hem, så vi får väl åka. känns inte som en jättevälorganiserad resa vi ska på, men det får bli som det blir :) tänkte åka neråt skåne och österlen och sen uppåt, kanske längst östkusten till kalmartrakten. får väl se hur länge vi är ute, men inte mer än en vecka tror jag.

dags att åka.


doppresent till en liten tjej.

1 kommentar:

  1. var tårtan lika god som jag bakade hos er ? NU KAN NI UT O LETA SKÅP trevlig semester med lill skrutten kram

    SvaraRadera