25 september 2011

söndagskväll

bara några timmar kvar på helgen, som i vanlig ordning gått alldeles för fort. tiden går fort över huvudtaget tycker jag. vi har hunnit med blandannat loppisbesök och 1-års kalas. stora J och lilla J var på lastbilsmässa medan jag och lilla E var på loppis. det tyckte dom var roligt. lilla J fick prova på att köra eldriven mini-lastbil.

på loppisen hittade vi bland annat flaskan i glas som man skymtar på bilden nedan. tittar efter liknande grejer på loppisar, för jag tänker att det kan vara fin förvaring i ett badrum i framtiden. just nu har jag dom i sovrummet som smyckesförvaring.





2 kommentarer:

  1. Tyckte lilla E att det var roligt på loppis?

    SvaraRadera
  2. ja, så länge hon slapp vara i vagnen :) min arm tyckte inte det var lika skoj då.

    SvaraRadera