6 oktober 2011

Falukorv och skåp

vilket trist väder vi har idag! inte som i helgen precis. efter en ganska gnällig och bråkig förmiddag har vi det nu ganska lugnt i stugan. men det är väl sånt som hör småbarnslivet till. gnäll. och falukorv. tycker det är mycket falukorv i vår familj. falukorvsfamiljen. Rachel Faluko... nej förlåt. Rachel Söderberg. men det är bra. för då äter lillgossen :D nej, jag ska lugna er med att det blir inte bara falukorv till middag i det här hushållet, även om det kan kännas så ibland.

igår gick vi en tur till loppisen. och vad råkade jag köpa där om inte ett skåp... det är så typiskt. jämt ska dom förfölja mig dom där skåpen, och aldrig kan dom vara vita från början. tänkte att jag skulle ta tag i det där skåpet och ge det en omgång när jag har tid, ork, lust och plats. fyra komponenter som ska falla samman för att det ska bli bra. men tids nog...

det blir en bild från förra helgen idag. och snart är det helg igen. inte klokt vad tiden går fort!



en solig höstskog...



1 kommentar:

  1. såå höööstfin du e passa in i den miljön . kram

    SvaraRadera