4 januari 2011

lugnet efter stormen

det känns nästan som att december, julen och nyår och allt runt omkring har tagit andan ur mig. jag är trött och orkar inte hålla igång som för några veckor sen. men jag tror att jag kan behöva det, att nästan tvingas till någon form av vila ett tag. men det kan vara svårt. jag måste nog sänka ambitionen en smula, och samla energi inför våren och det som då väntar.

nu är i alla fall lillgossen badad och nattad. när han somnar får vi se dock (om han inte gjort det redan?) hans dygnsrytm har blivit lite rubbad på senaste. får försöka att vrida tillbaka dygnet något. hoppas på en tidig kväll för mig också. har bara en sak jag tänkt göra först, och sen lite plock här hemma innan sängen väntar.


i flygplanet påväg hem från norrland.


1 kommentar:

  1. trist att vi inte hann ses under jul, men hoppas på att få till en tripp till götet till våren! Vore trevligt att få träffas och se bebisen när den har kommit :)

    SvaraRadera